مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-09سياسي

بررسی آخرین وضعیت کرونا در جلسه کمیسیون کمیسیون بهداشت


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارشات مربوط به کارشناسان مرکز پژوهش ها و اندیشکده سلامت مولانا درباره آخرین وضعیت کرونا و راه های کنترل هر چه بهتر آن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- زهرا شیخی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: این جلسه با حضور کارشناسان مرکز پژوهش ها و رییس اندیشکده سلامت مولانا برای ارائه گزارشی از وضعیت کرونا برگزار شد.

وی ادامه داد: کارشناس مرکز پژوهش ها به ارائه گزارشی در مورد واردات واکسن از بخش خصوصی پرداخته که طبق بخش خصوصی از ظرفیت خوبی برای واردات واکسن برخوردار است، اما باید واکسن از طریق دولت و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد.

مرکز پژوهش ها 24 مطالعه در حوزه کرونا انجام داده که گزارش ها در تعامل با کمیسیون بهداشت و درمان و بر اساس نیاز روز تدوین می شود.

شیخی ادامه داد: بر اساس گزارش ارائه شده، جایگاه و نقش مرکز کنترل بیماری ها، مولفه تاب آوری نظام سلامت در مقابل تهدیدات بیولوژیک، بررسی و شناسایی الگوهای موفق مدیریت و کنترل پاندمی و تهدیدات بیولوژیک و بررسی آثار و عواقب پاندمی کرونا به سلامت از موارد کلیدی و مهم است که باید به آن به دقت پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضعیت کرونا در جلسه کمیسیون کمیسیون بهداشت

بررسی آخرین وضعیت کرونا در جلسه کمیسیون کمیسیون بهداشت