مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-09اقتصادي

درگیری فارس با تنش آبی/کاهش 44 درصدی بارش ها


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس با اشاره به کاهش دبی آب منابع مختلف این استان، اعلام کرد که تعداد قابل توجهی از شهرها و روستاهای فارس در شرایط تنش آبی قرار دارند.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس با اشاره به کاهش دبی آب منابع مختلف این استان، اعلام کرد که تعداد قابل توجهی از شهرها و روستاهای فارس در شرایط تنش آبی قرار دارند.

علی بوستانی در جلسه کمیته بحران شرکت آب و فاضلاب استان فارس، با اشاره به قرار داشتن ایران در ناحیه خشک و نیمه خشک جهان، گسترش روز افزون جمعیت، کاهش سرانه آب، گسترش شهرنشینی و توسعه بخشهای مختلف و پدیده های طبیعی اکوسیستم را از عوامل موثر بر کاهش منابع قابل دسترس آب اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آبفا فارس، بوستانی با اشاره به کاهش قابل توجه بارندگیها طی ماههای اخیر، مواجهه با بحران شدید کم آبی را محتمل دانست و گفت: با استمرار خشکسالی ها و کمبود منابع آبی منطقه ای و همینطور مقرون به صرفه نبودن انتقال آب از دوردست، آنچه به عنوان تنها راه گریز از بحران کم آبی مد نظر قرار دارد، اصل سازگاری با کم آبی و مدیریت مصرف آب است.

بوستانی با یادآوری اینکه طی سنوات اخیر رویکرد وزارت نیرو نیز بر همین مبنا تعریف شده است، گفت: با آغاز ماه های گرم سال در استان فارس و افزوده شدن بر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری فارس با تنش آبی/کاهش 44 درصدی بارش ها

درگیری فارس با تنش آبی/کاهش 44 درصدی بارش ها