مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:402021-05-09پزشكي

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی به معیشت دستیاران پزشکی


معاون محترم آموزشیسرکار خانم دکتر لاری - معاون محترم فرهنگی و دانشجوییرییس/سرپرست محترم دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی .

- سعید نمکی: نمیخواهم شاهد پژمردگی گل های گلستانی باشم که دردمندان سرزمینم دل به نفس های مسیحایی آنان بستهاند.

جناب آقای دکتر حقدوست - معاون محترم آموزشیسرکار خانم دکتر لاری - معاون محترم فرهنگی و دانشجوییرییس/سرپرست محترم دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی .

با سلام؛گرچه در سال گذشته تلاش شد در معیشت دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی کشور با افزایش 50% کمک هزینه، بیمه پایه درمان و بیمه تأمین اجتماعی، پرداخت وام ضروری و ودیعه مسکن و کاهش سقف کشیک ها در حد امکان گام های کوچکی برداشته شود.

معالوصف سختی های ناشی از خدمت در عرصه سلامت در ایام نفسگیر کرونا از یکسو و مشکلات اقتصادی و اجتماعی عمومی از سوی دیگر بعضاً عرصه را بر این عزیزان تنگ تر از حد تابآوری کرده است اینجانب در جلسات متعدد با معاونین محترم و روسای محترم دانشگاه ها به موضوع بهداشت روان دانشجویان و دستیاران و رسیدگی به عوامل موثر بر فقدان نشاط و تابآوری در این روزگار سخت پرداختهام بار ها خواستهام با نمایندگان ایشان جلسه بگذارید، حرف ها را بشنوید، درد دل ها را گوش کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی به معیشت دستیاران پزشکی

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی به معیشت دستیاران پزشکی