مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-09سياسي

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در بقعه متبرکه سیدذوالفقار(ع)


در ایام ماه مبارک رمضان به همت گروه های جهادی بقاع متبرکه، خدمات پزشکی و درمانی رایگان ویژه خانواده های نیازمند صورت می‎پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با بیان این که خدمات پزشکی و ویزیت رایگان بیماران نیازمند در برخی از محلات محروم شهر شیراز در ایام ماه مبارک رمضان انجام شد، گفت: این اقدام خیرخواهانه به همت مرکز افق، گروه جهادی یاران آخرالزمان بقعه متبرکه سیدذوالفقار(ع) و گروه جهادی شهید عباس دوران همچنین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برخی محلات محروم و کم برخوردار شهر شیراز انجام شد.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی افزود: در فاز نخست از اجرای این طرح که به صورت اردوهای جهادی یک روزه برگزار شد، با استقرار اکیپ های داندانپزشک بیش از 70 نفر از افراد نیازمند در محله های سنگ سیاه، آستانه ده پیاله و گردخون به صورت رایگان، ویزیت و تحت درمان قرار گرفتند.

وی تمام خدمات ارائه شده در این طرح را رایگان برشمرد و اظهار کرد: خدمات درمانی شامل کشیدن و پُر کردن سطح یک دندان می شود و افرادی که نیاز به عکس و یا جراحی داشته اند نیز به صورت رایگان مراحل درمانی آنها انجام شده است و یا به مراکز درمانی و پزشک معتمد جهت مداوا با هزینه های پایین ارجاع یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در بقعه متبرکه سیدذوالفقار(ع)

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در بقعه متبرکه سیدذوالفقار(ع)