مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-09اجتماعي

پیگیری فارس نتیجه داد/ آغاز واگذاری اسناد اوزون تپه به ساکنان


مدیرکل املاک و مستغلات بنیاد مستضعفان استان تهران گفت: واگذاری اسناد ازون تپه با شرایط ویژه به ساکنان آغاز شده و به زودی جشن انتقال اسناد را برگزار خواهیم کرد.

- مجید نوعی مدیرکل املاک و مستغلات بنیاد مستضعفان استان تهران ظهر امروز در حاشیه بازدید از این منطقه در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس، اظهار کرد: ازون تپه منطقه ای مستضعف نشین که حدود 20 سالی با پدیده حاشیه نشینی مواجه بوده و در حاشیه شهرهای بومهن، پردیس و رودهن نقطه ای آسیب پذیر اجتماعی را به وجود آورده است.

وی گفت: در گذشته مردم به صورت حلبی آباد این منطقه را تصرف و ساخت وسازها را آغاز کردند و محرومیت هایی به دلیل خدمات شهری و فرهنگی به وجود آمد.

مدیرکل املاک و مستغلات بنیاد مستضعفان استان تهران افزود: با توجه به اینکه یکی از مأموریت های بنیاد مستضعفان رفع محرومیت است، از سال گذشته اقدامات مجدانه ای برای رفع مشکلات ساکنان این منطقه انجام شد و با مسؤولان شهرستان جلسات متعددی برگزار و مقرر شد وضعیت شهری اوزون تپه اصلاح شود.

نوعی ادامه داد: با توجه به اینکه مالکیت ازون تپه متعلق به بنیاد مستضعفان است و مردم سال های قبل اقدام به تصرف کردند برای بهبود اوضاع ساکنان اقداماتی انجام گرفته اما در سه بخش اصلی باید این مشکلات رفع شود که ابتدا بنیاد مستضعفان با شرایط ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری فارس نتیجه داد/ آغاز واگذاری اسناد اوزون تپه به ساکنان

پیگیری فارس نتیجه داد/ آغاز واگذاری اسناد اوزون تپه به ساکنان