مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-05-09سياسي

حفظ امنیت کیش با هوشیاری، زمان شناسی و اقدامات به هنگام


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به موقعیت کیش درخلیج فارس و خاورمیانه بر اهمیت موضوع پدافند غیرعامل تاکید کرد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی این سازمان در چهارمین جلسه شورای پدافند غیر عامل که امروز 19 اردیبهشت در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، آمادگی مقابله با تهدیدات را هدف اصلی برگزاری شورای پدافند غیرعامل برشمرد و گفت: آمادگی همه جانبه یکی از مؤلفه های قدرت ملی در هر کشور و عامل مدیریت مناسب برابر تهدیدات است.

وی افزود: آمادگی مقابله با دشمنان پایداری و قدرت بیشتری را در عرصه حاکمیت رقم میزند که این امر جز با هماهنگی و تمرین میسر نخواهد شد.

پورعلی ضمن تشریح تفاوت شورای هماهنگی پدافند غیرعامل با ستاد بحران افزود: ما در بحران با حوادث غیرمترقبه روبرو هستیم و مسئولیت پدافند غیرعامل نیز روز به روز در کشور اهمیت بیشتری می یابد.

پورعلی مقابله با تهدیدات ناشی از اقدامات غیر نظامی، سایبری، بیولوژیکی و آسیب زدن به حوزه های انرژی و زیر ساختی دشمن را از شیوه های مرسوم و جاری جایگزین حمله نظامی برشمرد و تصریح کرد: حساسیت های پدافند غیرعامل بسیار متفاوت با مدیریت بحران است و این دو نباید از سوی رسانه ها به اشتباه عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ امنیت کیش با هوشیاری، زمان شناسی و اقدامات به هنگام

حفظ امنیت کیش با هوشیاری، زمان شناسی و اقدامات به هنگام