مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-09سياسي

منطقه آزاد تجاری اردبیل ظرفیت اشتغال 15 هزار نفری فراهم می کند


راه اندازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی در استان اردبیل زمینه اشتغال 15 هزار نفری را برای جوانان جویای کار در این استان فراهم می آورد.

- ، اکبر بهنام جو عصر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در اردبیل اظهار کرد: یکی از اصلی ترین نیاز جوانان در شرایط کنونی ایجاد فرصت اشتغال و کسب درآمد حلال برای آنهاست که در این زمینه با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی تلاش بر ایجاد فرصت های جدید اشتغال است.

وی تصریح کرد: ما خوشحال هستیم که زمینه راه اندازی منطقه آزاد در استان اردبیل فراهم شده و با تعیین محدوده مشخص با کمک خبرگان و متولیان با تجربه در این حوزه امیدواریم هر چه سریع تر شاهد راه اندازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی و استفاده اهالی از مزایای آن باشیم.

استاندار اردبیل گفت: در کنار سرمایه گذاری های جدید در این منطقه و توسعه صادرات و همچنین تقویت نظام وارداتی، سعی بر این خواهد بود تا فرصت اشتغال برای جوانان در این منطقه فراهم شده تا بسیاری از خانواده ها به توانمندی اقتصادی و درآمدی برسند.

بهنام جو همچنین از تلاش و پیگیری برای احداث کارخانه های بزرگ در سطح استان خبر داد و افزود: با راه اندازی کارخانه های در حال تکمیل در سال جاری زمینه اشتغال 400 نفر نیز فراهم می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد تجاری اردبیل ظرفیت اشتغال 15 هزار نفری فراهم می کند

منطقه آزاد تجاری اردبیل ظرفیت اشتغال 15 هزار نفری فراهم می کند