مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-09سياسي

قرارگاه های تحول محلات بستری برای مصون سازی خانواده ها است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: قرارگاه های تحول محلات بستری برای مصون سازی خانواده ها در مقابل هر گونه تهدید است.

- ، با اذعان به اینکه، یکی از برنامه هایی که در قرارگاه های تحول محلات به صورت جدی پیگیری می شود مصون سازی خانواده ها در فضای مجازی با ترویج فرهنگ سواد رسانه است، اظهار کرد: امروزه نیاز است خانواده ها از آسیب های فضای مجازی با بالا بردن سطح سواد رسانه ای خانواده ها را نسبت به آسیب های فضای مجازی آگاه و مصون سازی کنند.

درویشی در ادامه، بحث بالا بردن سواد رسانه در فضای مجازی را مورد تاکید قرارگاه های تحول محلات قرار داد و افزود: دشمن برای تحقق اهداف خود در بستر فضای مجازی خانواده ها را مورد هدف قرار داده است.

فرمانده سپاه میناب با بیان اینکه دشمن فضای مجازی را بستری برای اشاعه تهدید و آسیب های خود بر علیه نظام و انقلاب در پیش گرفته است، تصریح کرد: قرارگاه های تحول محلات بستری بسیار مناسب برای آگاه سازی و مصون سازی خانواده ها در مقابل هر گونه تهدیدها است.

وی تصریح کرد: عدم آشنایی مناسب خانواده ها با فضای مجازی و در مقابل استفاده روزمره جوانان و نوجوانان و حتی کودکان از این فضا بدون داشتن سواد رسانه ای خانواده ها را در معرض تهدید و آسیب قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه های تحول محلات بستری برای مصون سازی خانواده ها است

قرارگاه های تحول محلات بستری برای مصون سازی خانواده ها است