مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-05-09اجتماعي

سحرخیز: استخدام های فله ای را در آموزش و پرورش خاتمه دهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم سحر خیز، معاون اسبق وزیر آموزش و پرورش در سومین سلسله نشست های روشنگری انتخاباتی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی با عنوان پازل انتخابات معلم ابزاری برگزار شد، - معاون اسبق وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمی که 30 ساعت در هفته کار می کند، دیگر نمی تواند معلم موفقی باشد.

به خاطر همین است که به رتبه بندی معلمان بیشتر تاکید می کنیم و می گوییم استخدام های فله ای را در آموزش و پرورش محدود کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم سحر خیز، معاون اسبق وزیر آموزش و پرورش در سومین سلسله نشست های روشنگری انتخاباتی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی با عنوان پازل انتخابات معلم ابزاری برگزار شد، گفت: معلمین از جمله اقشاری هستند که مورد وثوق و اعتماد مردم قرار دارند یعنی هرچه در سال های اخیر شاهد کاهش جایگاه و ارزش معنوی و اقتصادی معلمان بودیم، اما هنوز معلمین در رتبه اول توجه قرار دارند و به عنوان یک گروه مرجع برای جامعه شناخته می شوند.

سحر خیز مطرح کرد: در چند بحث اخیری که در وزارتخانه، عنوان شد این بود که آموزش و پرورش نتوانسته است از ضریب نفوذ اجتماعی خودش بهره ببرد؛ بالعکس مجلس استفاده معکوسی از این ضریب کرده است و بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سحرخیز: استخدام های فله ای را در آموزش و پرورش خاتمه دهید

سحرخیز: استخدام های فله ای را در آموزش و پرورش خاتمه دهید