مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-09اقتصادي

تثبیت شغل 11 هزار و 500 زنجانی با تأمین مالی واحدهای تولیدی


با تامین مالی واحدهای تولیدی استان، 11 هزار شغل در استان تثبیت و 500 شغل جدید ایجاد شده است.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های دولت در سال جهش تولید و مطابق با برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت طرح حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی در دستور کار برنامه های سازمان قرار گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در این راستا ساز و کار ثبت نام متقاضیان از اواسط سال 99 در سامانه بهین یاب پیاده سازی و متقاضیان اخذ تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش و تکمیل طرح های نیمه تمام ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: 150 متقاضی در سامانهبهین یاب ثبت نام کردند که بعد از بررسی های اولیه توسط سازمان در کمیته های استانی و تصویب آنها، به بانک ها و موسسات خصوصی و دولتی معرفی شدند.

فغفوری ادامه داد: از این تعداد، 110 واحد تولیدی توانستند از تسهیلات طرح رونق تولید در استان به میزان یک هزار و 500 میلیارد تومان بهره مند شوند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال 98 ، از رشد 50 درصدی برخوردار بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: در این راستا استان توانست رتبه سوم کشوری را در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به خود اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت شغل 11 هزار و 500 زنجانی با تأمین مالی واحدهای تولیدی

تثبیت شغل 11 هزار و 500 زنجانی با تأمین مالی واحدهای تولیدی