مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-09سياسي

موضوع صلح و سازش طرفین دعوا تقویت شود/ طرح ابتکاری همدان در «ارزشیابی قضات» اجرا شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز در شورای قضات و کارکنان دادگستری همدان اظهار کرد: توفیقی است که در ماه رمضان خدمت شما برسیم، از حضور همه همکاران گرامی و دوستانی که به دلیل کرونا نتوانستیم آنها را ملاقات کنیم، عذرخواهی می کنم.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه پربرکتی است که باید از فیوضات آن بهره مند شد و فرصتی است برای ظرفیت سازی و خودسازی که باید از آن بهره برد گفت: انسان باید در پرتو لیله القدر خود را بسازد، خداوند شب هایی را در این ماه قرار داد تا امت ره صد ساله را یک شبه طی کنند.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه همدان شهری است مزین به نام مقدس شهدا و علمای بزرگ افزود: شهید مدنی، آیت الله موسوی همدانی، آخوند ملاعلی معصومی همدانی، شهید سلگی و شهید همدانی از شهدا و علمای شاخص این دیار هستند که باید از فیوضات آنها بهره مند شویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در مجموعه دادگستری این استان خدمت به مردمی که 8 هزار شهید و جانبازان بسیاری را تقدیم انقلاب کرده، افتخار بزرگی است افزود: باید برای خدمت و حفظ کرامت این مردم تلاش کرد و صبورانه پاسخگوی آنها بود.

رییسی با تاکید بر اینکه باید کرامت مردم، کرامت کارکنان و کرامت قضات حفظ شود افزود: حفظ سلامت اداری کشور، استان و دادگستری و مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع صلح و سازش طرفین دعوا تقویت شود/ طرح ابتکاری همدان در «ارزشیابی قضات» اجرا شود

موضوع صلح و سازش طرفین دعوا تقویت شود/ طرح ابتکاری همدان در «ارزشیابی قضات» اجرا شود