مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-09اقتصادي

تسهیل حضور شرکت های آب و برق ایرانی در بازار اوراسیا


ساتکاب با شناسایی و معرفی شرکت های صنعت آب و برق، بسترِ ورود آن ها به بازارهای صادراتی روسیه و کشورهای اوراسیا را هموار می کند.

- به نقل از وزارت نیرو، سید عباس جعفری، مدیرکل دفتر امور بازرگانی و توسعه پوشش های بیمه ای ساتکاب با اعلام این خبر، گفت: توسعه صادرات در عرصه های مختلف منجر به رونق اقتصاد و ارزش افزوده به عنوان پشتوانه حضور قوی تر در صنایع داخلی و خارجی می شود.

وی ضمن اشاره به توانمندی های مطلوب صنعت آب و برقِ ایران، پشتیبانی از صنایع داخلی برای حضور در خارج از مرزها را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: شناسایی شرکت های فعال در صنعت آب و برق و تلاش جهت انطباق آن ها با استانداردهای بین المللی و سطح استانداردهای Gost روسیه، اهمیت ویژه ای برای حضور در خارج از مرزها به ویژه روسیه و کشورهای اورسیا دارد.

جعفری با تاکید بر اهمیت بازار اوراسیا برای ایران به ویژه در حوزه صنعت آب و برق و اقبال خوبِ کالا و خدمات کشورمان در روسیه و دیگر کشورها، اظهار داشت: ساتکاب با شناسایی و معرفی شرکت های فعال در این عرصه که ظرفیت های کمی و کیفی مطلوبی را دارا هستند، درصدد است تا با توسعه و استمرار دامنه حضور این شرکت ها در کشورهای مذکور، علاوه بر اشتغالزایی بیشتر، درآمدِ بیشتری برای کشورمان نیز به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل حضور شرکت های آب و برق ایرانی در بازار اوراسیا

تسهیل حضور شرکت های آب و برق ایرانی در بازار اوراسیا