مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-09سياسي

هیچ جریانی برنده کاهش مشارکت مردم در انتخابات نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تلاش و تحرک جریانات سیاسی را موجب تقویت حضور مردم در در انتخابات دانست و تاکید کرد: هیچ جریانی برنده کاهش مشارکت مردم در انتخابات نخواهد بود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تلاش و تحرک جریانات سیاسی را موجب تقویت حضور مردم در در انتخابات دانست و تاکید کرد: هیچ جریانی برنده کاهش مشارکت مردم در انتخابات نخواهد بود.

حسین خوش اقبال در نشست با تنی چند از دبیران احزاب و جوانان اصلاح طلب استان اظهار داشت: فعالان حزبی و سیاسی علیرغم گلایه های خود جزو وفادارترین نیروهای انقلاب و نظام اسلامی بوده اند و باید برای رضایتمندی این گروه ها تلاش شود.

خوش اقبال با اشاره به اقدامات دولت در بخش های عمرانی و زیرساختی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید تلاش های فراوانی داشته، اما میوه آن را نتوانستیم خوب بچینیم و امیدواری ها را تقویت کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه نباید نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت بود، افزود: باید بتوانیم مسیر روشنی همراه با تعامل پیش ببریم تا مانع از استمرار مشکلات شویم و این مسیر از طریق انتخابات میسر است که بهترین راه حل تغییر شرایط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ جریانی برنده کاهش مشارکت مردم در انتخابات نیست

هیچ جریانی برنده کاهش مشارکت مردم در انتخابات نیست