مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-05-09سياسي

محکومیت یورش به مسجدالاقصی


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی و زخمی شدن شماری از نمازگزاران مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی و زخمی شدن شماری از نمازگزاران مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در پی یورش صهیونیست ها و نظامیان رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی و زخمی شدن ده ها نفر از نمازگزاران مظلوم فلسطین، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ با صدور پیامی این هجوم را وحشیانه خواند و آن را محکوم کرد.

در متن این پیام محکومیت آمده است: سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ گزارش رسیده بار دیگر لشکر جرّار شیطان به صفوف روزه داران و بندگان خداوند در مسجدالاقصی، قبله اول مسلمانان یورش برده است.

تمام این تلاش های مذبوحانه روزانه، برای ماندن در سرزمین دیگران بیهوده است.

این سنت خداوندی است که باطل نابود شدنی و حق ماندنی است که انّ و عدالله حق/ و ان الله یدافع عن الذین امنوا، بدیهی است آینده سرزمین فلسطین در اختیار فرزندان آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت یورش به مسجدالاقصی

محکومیت یورش به مسجدالاقصی