مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-09دانش

68 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری زنجان فعالیت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک روسای پارک علم و فناوری زنجان و بنیاد نخبگان این استان با هدف هم افزایی در تبدیل ایده های نخبگان به کالا و تجاری سازی آن ها، - رییس پارک علم و فناوری زنجان گفت: 68 شرکت دانش بنیان در این پارک مستقر هستند و حمایت ما از شرکت ها تا زمانی که اکوسیستم آن ها کامل شود، ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک روسای پارک علم و فناوری زنجان و بنیاد نخبگان این استان با هدف هم افزایی در تبدیل ایده های نخبگان به کالا و تجاری سازی آن ها، برگزار شد.

داود مرادخانی، رییس پارک علم و فناوری زنجان در این دیدار با اشاره به فعالیت 68 شرکت دانش بنیان در این پارک، اظهار کرد: حمایت ما از شرکت های مستقر در پارک تا زمانی که اکوسیستم این شرکت ها کامل شود، ادامه دارد.

مرادخانی به مراحل رشد یک شرکت فناورانه و تبدیل شدن آن به شرکت دانش بنیان اشاره کرد و گفت: هدف ما در پارک علم و فناوری، موفقیت ایده ها است و به همین دلیل حتی اگر 5 درصد یک ایده هم به موفقیت برسد، دستاورد بزرگی برای ما محسوب می شود.

مرادخانی با توجه به آمادگی پارک علم وفناوری استان در تجاری سازی ایده های نخبگان، خواستار همکاری بیشتر با بنیاد نخبگان استان در این خصوص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری زنجان فعالیت می کند

68 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری زنجان فعالیت می کند