مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-09پزشكي

هنوز سهمیه ای برای واکسن پاک بانان به قوچان اختصاص نیافته است


مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: واکسیناسیون بر اساس 4 فاز و اولویت های اعلامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت می گیرد که تاکنون لیست و سهمیه ای برای واکسن پاکبانان در قوچان مشخص نشده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، فرشید فتحی مقدم ظهر امروز در نشست خبری تشریح اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه ویروس کرونا در این شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان، اظهار کرد: رنگ بندی ها بر اساس دو پارامتر انجام می شود یک رنگ بندی مربوط به اعمال محدودیت ها و دیگری تعداد بستری ها است که بر اساس میزان بستری قوچان قرمز اما در سیر نزولی بیماری قرار گرفته ایم و وضعیت شهرستان نارنجی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان با یادآوری اینکه پیک بستری ها در این شهرستان طی هفته های اخیر به 87 مورد در یک روز رسیده بود، افزود: در حال حاضر این سیر بستری ها نزولی شده و از 61 مورد بستری در روز قبل به 47 مورد در امروز رسیده ایم و این روند در حال کاهش است.

وی با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون کرونا هم زمان با سراسر کشور در این شهرستان طی 4 فاز، بیان کرد: در فاز اول کادر بهداشت و درمان در دستور کار قرار گرفت که باید 100 درصد واکسیناسیون انجام می شد اما تنها در قوچان یک هزار و 145 نفر تمایل به این کار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز سهمیه ای برای واکسن پاک بانان به قوچان اختصاص نیافته است

هنوز سهمیه ای برای واکسن پاک بانان به قوچان اختصاص نیافته است