مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-09اجتماعي

ارزیابی محتوی و نحوه آموزش های مجازی در دانشگاه فرهنگیان


سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، از ارزیابی میزان اثربخشی محتوی و نحوه آموزش های مجازی و تولید محتواهای الکترونیکی انجام شده در دانشگاه خبر داد.

- ، رضا کچوییان، با اشاره به فارغ التحصیل شدن نخستین گروه از دانشجو معلمان این دانشگاه در سال 1394 و ورود این افراد به دستگاه عظیم آموزش و پرورش، مسئولیت سنجش و ارزیابی عملکرد همه معلمان کشور را متوجه دستگاه اعلام شده دانست و افزود: پس از پایان سال تحصیلی 94 ارزیابی عملکرد نو معلمان نیز همچون دیگر معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش انجام شد.

وی با مهم خواندن چگونگی و نحوه ارزیابی خروجی های دانشگاه فرهنگیان و تاکید حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این خصوص تصریح کرد: سال گذشته به دستور وزیر آموزش و پرورش، کارگروهی با محوریت مرکز سنجش این وزارت با حضور معاونان آموزش ابتدایی، متوسطه، پرورشی و فرهنگی و همچنین مدیران مرکز سنجش صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان در محل دفتر رییس مرکز سنجش و پایش آموزش وزارت آموزش و پرورش به منظور برنامه ریزی و اقدام اساسی برای ارزیابی خروجی های این دانشگاه برگزار شد.

عضو هیأت رییسه دانشگاه فرهنگیان، طراحی شاخص های مربوط به ارزیابی عملکرد اثربخش معلمان به ویژه مهارت آموزان ماده 28 را از مصوبات جلسه برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی محتوی و نحوه آموزش های مجازی در دانشگاه فرهنگیان

ارزیابی محتوی و نحوه آموزش های مجازی در دانشگاه فرهنگیان