مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-09بين الملل

جزییات یادداشت اعتراضی اردن به رژیم صهیونیستی درباره قدس


وزارت خارجه اردن با اشاره به ارسال یادداشت اعتراضی برای رژیم صهیونیستی از ارائه اسناد و مدارک بیانگر بطلان احکام صادره از سوی دادگاه های اسراییلی درباره محله شیخ جراح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه اردن طی بیانیه ای تصریح کرد که این کشور به تلاش ها و اقدامات خود در بیش از یک سطح برای متوقف کردن تجاوزهای اسراییل در مسجد مبارک الاقصی و بیت المقدس و ساکنان قدس در قدس شرقی ادامه خواهد داد.

ضیف الله الفائز سخنگوی رسمی این وزارت خانه طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در پایگاه خبری عمان نت منتشر شد، اعلام کرد: پادشاهی اردن به عنوان صاحب قیمومیت هاشمی بر مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس، تمام توانایی های خود را بر حمایت از مقدسات و هویت عربی، اسلامی و مسیحی و وضعیت تاریخی و قانونی موجود و توقف تجاوزهای اسراییل متمرکز خواهد کرد.

وی تاکید کرد که وزارت خارجه اردن هر روز با مقامات اسراییلی و اشغالگران حاضر در قدس شرقی برای متوقف کردن تجازوها علیه مسجد مبارک الاقصی و نمازگزاران درگیر است و به  طرف اسراییلی درباره تداوم این تجاوزها هشدار داده و خواستار متوقف کردن آن و پایبندی به قانون بین الملل و حقوق بشر و احترام به وضعیت تاریخی و قانونی موجود در قدس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات یادداشت اعتراضی اردن به رژیم صهیونیستی درباره قدس

جزییات یادداشت اعتراضی اردن به رژیم صهیونیستی درباره قدس