مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-09پزشكي

ملی پوشان قبل از سفر به بحرین واکسینه می شوند


طبق شنیده های ما 47 سهمیه واکسن برای واکسیناسیون کاروان تیم ملی دراختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته و احتمالا برخی ملی پوشان داخلی در هفته پایانی اردیبهشت دوز اول را دریافت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا، روز 13 خرداد در بحرین به مصاف هنگ کنگ می رود و 17 خرداد مقابل بحرین و 21 خرداد برابر کامبوج به میدان می رود و درنهایت نیز 25 خرداد تیم ملی کشورمان با عراق روبه رو می شود.

این درحالی است که ابلاغ کنفدراسیون فوتبال آسیا درحال ارسال به فدراسیون های ملی است که بر همین اساس در این ابلاغ از فدراسیون های ملی خواسته شده است فصل آینده پیش از شروع بازی های لیگ حرفه ای فوتبالیست ها در برابر کووید-19 واکسینه شوند و این دغدغه فدراسیون فوتبال و همچنین باشگاه ها را برای برگزاری بازی های لیگ کاهش خواهد داد.

درواقع براساس اطلاع رسانی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، در این بخشنامه یادآور شده است فوتبالیست ها به دلیل برگزاری بازی ها مدام درحال سفر و حضور در اماکن عمومی ازجمله فرودگاه و هتل و درمعرض ابتلا به کووید-19 هستند، از این رو فدراسیون های ملی باید در مذاکره با وزارت بهداشت کشور خود تیم های فوتبال را در لیست دریافت واکسن کووید-19 قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوشان قبل از سفر به بحرین واکسینه می شوند

ملی پوشان قبل از سفر به بحرین واکسینه می شوند