مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-09سياسي

مطالعه احداث شهر جدید بندرعباس در وسعت 3500 هکتار


استاندار هرمزگان از تداوم انجام مطالعه شهر جدید بندرعباس در وسعت 3500 هکتار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی با بیان اینکه در نشست ستاد بازآفرینی و شورای مسکن استان در ارتباط با محله دوهزار (کوی ملت) بندرعباس تصمیمات خوبی اتخاذ شد، گفت: بر اساس تصمیم این نشست، مقرر شد پلن محله 2500واحدی که پیش از این طراحی شده  بود، بازنگری و ظرفیت پذیری آن به 40هزارنفر ارتقاء پیدا کند و متناسب با این افزایش جمعیت، خدمات مورد نیاز در طراحی جدید دیده شود.

وی افزود: به دلیل فرسودگی واحدهای محله دوهزار ، این آمادگی وجود دارد که برای نوسازی این واحدها در محل جدید (2500واحدی) به صورت انفرادی و یا تجمیعی، تسهیلات ارزان قیمت بافت فرسوده به متقاضیان اعطا و از معافیت پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی نیز بهره مند شوند.

احداث دو مدرسه جدید در محله دو هزار استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به بازدید اخیر میدانی از محله دوهزار بندرعباس، گفت: کار احداث دو مدرسه این محله با استفاده از منابع تسهیلاتی بازآفرینی بافت فرسوده به زودی و پس از انتخابات پیمانکاران از سوی سازمان نوسازی مدارس شروع می شود.

دکتر همتی بیان داشت: پس از شناسایی مالکان برخی املاک در این محله، قرار است در زمینه برخی از کاربری ها، تصمیمات جدید گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه احداث شهر جدید بندرعباس در وسعت 3500 هکتار

مطالعه احداث شهر جدید بندرعباس در وسعت 3500 هکتار