مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-09دانش

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب شد


در ابلاغی از سوی رییس دانشگاه شهید چمران اهواز، علیرضا کیاست عضو هیئت علمی دانشکده علوم به مدت دو سال به سمت معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه، - منصوب شد.

در ابلاغی از سوی دکتر غلامحسین خواجه رییس دانشگاه شهید چمران اهواز، علیرضا کیاست عضو هیئت علمی دانشکده علوم به مدت دو سال به سمت معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه، منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این ابلاغ آمده است: به استناد ماده پنج آیین ­نامه جامع مدیریت دانشگاه­ ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری (مصوب جلسه 684 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و با اعتماد به سابقه علمی و تجارب اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به سمت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه منصوب می ­شوید.

انتظار دارد، ضمن انجام به وظایف تصریح شده در آیین ­نامه یاد شده، رویکردهای ذیل، وجهه همت و تلاش جنابعالی قرار گیرد: 1- تلاش هدفمند در راستای تحقق برنامه راهبردی دانشگاه در سال­ های باقیمانده از برنامه و جبران عقب­ ماندگی های پیش آمده در سال­ های آغازین آن.

2- شناسایی نقاط قوت و ضعف اولین برنامه راهبردی دانشگاه بر اساس تجارب اجرایی حاصل شده از اجرای این برنامه و زمینه ­سازی برای استفاده از آن تجارب در دومین برنامه راهبردی دانشگاه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب شد