مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-09سياسي

ممنوعیت چاپ هر گونه اطلاعیه مراسم های نوعید در اسدآباد


فرماندار شهرستان اسدآباد از ممنوعیت هر گونه اطلاعیه مراسم های نوعید توسط چاپخانه داران این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از ممنوعیت هر گونه اطلاعیه مراسم های نوعید توسط چاپخانه داران این شهرستان خبر داد.

سعید کتابی یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در ستاد شهرستانی مقابله با کرونای اسدآباد، اظهار کرد: در صورت مشاهده هر گونه اطلاعیه مراسم های نوعید چاپخانه متخلف به مدت سه تا یک ماه پلمب خواهد شد.

وی افزود: در رابطه با سلامت جامعه با هیچ شخصی مماشات نداریم و به طور قطع هر جا که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی توجه نشود، با توجه به دستورالعمل در شهرهای قرمز کرونایی تا سه هفته باید پلمب شوند.

کتابی با تأکید بر انجام مُرّ قانون توسط اعضای ستاد کرونا شهرستان در رابطه با واحدهای متخلف در بحث عدم رعایت پروتکل ها یادآور شد: در بازرسی ها و نظارت ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی نانوایی ها، سوپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای که از تردد بیشتری برخوردارند، با حساسیت بیشتری توسط دستگاه های مرتبط توجه شود.

وی با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان به عنوان تنها شهر قرمز استان همدان تصریح کرد: روند شیوع پیک چهارم در کرونا رو به نزول بوده و به علت اینکه شهرستان اسدآباد دیرتر از دیگر شهرستان ها وارد پیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت چاپ هر گونه اطلاعیه مراسم های نوعید در اسدآباد

ممنوعیت چاپ هر گونه اطلاعیه مراسم های نوعید در اسدآباد