مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-09فرهنگي

«بی قراری» عباس غزالی در هندوستان/ «خنده در تاریکی» به انگلستان رفت


فیلم کوتاه «بی قراری» به کارگردانی عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون در اولین حضور بین المللی خود، راهی جشنواره ای در هندوستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فیلم کوتاه بی قراری به نویسندگی و کارگردانی عباس غزالی و تهیه کنندگی زهرا کریمی، در اولین حضور بین المللی خود، نامزد بهترین فیلم کوتاه فستیوال سالانه shortfundly summer film festival 2021 هندوستان شد که این جشنواره تابستان هرسال برگزار و 29 آگوست اختتامیه آن در کشور هند برگزار خواهد شد.

عباس غزالی پیش از این با فیلم کوتاه لبخند ماسک در جشنواره های بین المللی حضور داشت و این بار با فیلم کوتاه بی قراری که پخش بین المللی آن بر عهده خانه پخش فیلم فرست اسکرین، به مدیریت سولماز اعتماد است، خود را محک خواهد زد.

    در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هر وقت خوابم نمی بره، هروقت فکر می کنم یک چیزی سرجاش نیست، واقعا یک چیزی سرجاش نیست! یک کاری ناتمومه که شاید هیچ وقت نفهمم چه کاری.

بقیه بهش میگن بیخوابی، من میگم بی قراری! برخی عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: تهیه کننده: زهرا کریمی، بازیگر: محمد صادق ملک، فیلمبردار: رضا عبیات.

    * فیلم خنده در تاریکی به جشنواره ای انگلیسی راه یافت اکران فیلم مستند خنده در تاریکی به کارگردانی و تهیه کنندگی مژگان خالقی با حضور در جشنواره LIFT OF GLOBAL NETWORK 202


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بی قراری» عباس غزالی در هندوستان/ «خنده در تاریکی» به انگلستان رفت

«بی قراری» عباس غزالی در هندوستان/ «خنده در تاریکی» به انگلستان رفت