مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-09سياسي

واکسیناسیون سالمندان محله هرندی با حداکثر پذیرش انجام می شود


شهردار منطقه 12، از آغاز واکسیناسیون سالمندان در محله هرندی با حداکثر ظرفیت پذیرش و انجام تست رایگان بیماری کووید-19 ویژه کارکنان شهرداری منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس: علی محمد سعادتی، شهردار منطقه در توضیح این خبر گفت: به طورقطع مبارزه با بحران شیوع این پاندمی که بیش از یک سال است مردم جهان به آن مبتلا شده اند، بسیج همگانی آحاد جامعه و در صف مقدم، مدیران و مسؤولان در رأس کار را می طلبد.

وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی کادر درمان از شروع شیوع بیماری کووید-19 برای امدادرسانی به مردم افزود: از آنجا که تلاش برای هر اقدامی در حد توان باید دغدغه هرکدام از ما در هر جایگاهی باشد، مدیریت شهری در منطقه 12 بر خود واجب می داند در این راه کنار مسؤولان وزارت بهداشت و همه دست اندرکاران مبارزه با این بحران به ایفای نقش برای نجات شهر از دامان این بلا بپردازد.

شهردار قلب تهران از مشارکت منطقه 12 با مرکز بهداشت شرق تهران در همین زمینه خبر داد و بیان کرد: به همین منظور با همکاری شهرداری منطقه با این مرکز، واکسیناسیون و تست رایگان بیماری کووید-19 در دستور کار قرار گرفت و به این ترتیب در مرکز خدمات پایدار (مجتمع رویش) واقع در محله هرندی، واکسیناسیون سالمندان از 11 اردیبهشت با ظرفیت تقریبی روزانه صد نفر آغاز شده و تا پایان طرح وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون سالمندان محله هرندی با حداکثر پذیرش انجام می شود

واکسیناسیون سالمندان محله هرندی با حداکثر پذیرش انجام می شود