مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-09پزشكي

9 بیمار مبتلا به بیماری کووید 19 در خراسان شمالی جان باختند


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در 24 ساعت گذشته 9 بیمار مبتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان های این استان جان خود را از دست دادند.

- دکتر سیداحمد هاشمی اظهارکرد: در همین مدت 67 بیمار جدید با علایم قطعی بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان خراسان شمالی بستری شدند تا آمار بیماران کرونایی بستری در این مراکز درمانی به 362 نفر برسد.

وی ا اضافه کرد : با وجود کاهشی شدن روند بیماری کووید 19 در استان خراسان شمالی ، همچنان این استان در بین هفت استان با شیب تند این بیماری قرار دارد و باید با رعایت پروتکل های بهداشتی آن را کنترل کنیم.

هاشمی میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را در این استان حدود 60 درصد اعلام و اظهارکرد: با وجود قرارگیری استان در شیب تند بیماری کووید19 همچنان میزان رعایت پروتکل های بهداشتی رضایت بخش نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، وی با تاکید بر زدن ماسک و دوری از تجمعات گفت: بیشتر مبتلایان در مراسم های عروسی و عزا، دورهمی های خانوادگی و به سفر به بیماری کووید 19 مبتلا شدند و عموم بستری نیز به صورت خانوادگی است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 بیمار مبتلا به بیماری کووید 19 در خراسان شمالی جان باختند

9 بیمار مبتلا به بیماری کووید 19 در خراسان شمالی جان باختند