مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-09سياسي

عمر کوتاه دوران مدیریت توزیع برق در مازندران/سپری از مازندران رفت


فرامرز سپری که هشت ماه و اندی مسؤولیت مدیرعاملی توزیع برق مازندران را برعهده گرفت از این سمت کنار رفت و گفته می شود که سرپرست جدید فردا معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، 16 اردیبهشت ماه سال 98 رضا غفاری به عنوان مدیر توزیع برق استان مازندران معرفی شد و شهابی مدیرعامل سابق به عنوان قائم مقام و معاون هماهنگی شرکت توزیع برق استان تهران منصوب شد.

عمر مدیریتی رضا غفاری در توزیع برق مازندران چندان طولی نکشید در تاریخ 12 شهریور ماه سال گذشته برکنار و به  جای وی فرامرز سپری به عنوان مدیرعامل توزیع برق مازندران منصوب شده بود اما امروز نیز پس از هشت ماه چند روز سپهری نیز از توزیع برق مازندران خداحافظی کرد.

درباره علت تغییر مدیریت در توزیع برق مازندران، فرامرز سپری در گفت وگو با خبرنگار فارس، اعلام کرد: بنده از چند وقت پیش درخواست جابه جایی به مدیریت توزیع برق تهران بزرگ را مطرح کردم.

وی اضافه کرد: این درخواست مورد موافقت قرار گرفته و به عنوان مشاور مدیر در بحث هوشمندسازی تهران بزرگ منصوب شدم.

مدیرعامل سابق توزیع برق مازندران در پاسخ به این که چرا این تغییر به صورت ناگهانی انجام شده است، گفت: این جابه جایی برنامه ریزی شده بود و از قبل در دستور کار من قرار داشت که در روزهای اخیر مورد موافقت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر کوتاه دوران مدیریت توزیع برق در مازندران/سپری از مازندران رفت

عمر کوتاه دوران مدیریت توزیع برق در مازندران/سپری از مازندران رفت