مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-09اقتصادي

آغاز ثبت نام هشتمین دوره بیمه تکمیلی شرکت های دانش بنیان و نوپا


تینت، شبکه فناوری و نوآوری ایران در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، خلاق، فناور، نوپا و نوآور، به روال سال های قبل ثبت نام بیمه تکمیلی را برای مدیران و کارکنان شرکت ها اجرا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، حس امنیت و آسایش حاصل از داشتن بیمه، برای کارکنان هر شرکتی مایه دلگرمی و امید بیشتر و در نتیجه انجام وظا یف شغلی با خیالی آسوده و کیفیتی بالاتر است.

بیمه تکمیلی به واسطه پوشش گسترده ای که اکثر خدمات پزشکی را شامل می شود، اطمینان خاطر افراد را حاصل می کند و مانند یک سرمایه گذاری موفق، باعث کاهش چشمگیر هزینه های پزشکی در آینده می شود.

تینت، شبکه فناوری و نوآوری ایران به همین منظور و در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، خلاق، فناور، نوپا و نوآور، به روال سال های قبلی برنامه ی ثبت نام بیمه تکمیلی را برای مدیران و کارکنان این شرکت ها اجرا می کند.

قرارداد بیمه امسال تینت با شرکت بیمه گذار دانا منعقد شده و شامل سه طرح است که با میزان پوشش خدمات و نرخ حق بیمه متفاوت، جوابگوی نیاز افراد با شرایط گوناگون خواهد بود.

کلیه مدیران و کارکنان شرکت های فناور، دانش بیان، خلاق و مؤسسات وابسته که دارای تاییدیه ی خلاق و دانش بنیان از معاونت علمی هستند و نیز تمامی شرکت های عضو پارک های فناوری امکان استفاده از این طرح را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام هشتمین دوره بیمه تکمیلی شرکت های دانش بنیان و نوپا

آغاز ثبت نام هشتمین دوره بیمه تکمیلی شرکت های دانش بنیان و نوپا