مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-09دانش

14دستگاه صنعت شیشه و بلور ایران ساخت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید محمد مسعود صدر قاینی مدیر عامل شرکت مشاوره و طراحی، تولید و نصب ماشین آلات صنعتی افرا، - یک شرکت دانش بنیان موفق شد تا دستگاه های مختلف مورد نیاز در صنعت ساخت شیشه و بلور را بومی سازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید محمد مسعود صدر قاینی مدیر عامل شرکت مشاوره و طراحی، تولید و نصب ماشین آلات صنعتی افرا، گفت: وقتی مشاهده کردم که بسیاری از ماشین آلات صنعتی در صنایعی مانند تولید شیشه و بلور و شیشه خودرو، از خارج از کشور وارد می شود، تصمیم گرفتم تا با همکاری دوستان جوان و متخصصم، تلاش کنیم تا این تجهیزات، بومی سازی و ایران ساخت شود.

وی ضمن توضیح تلاش های صورت گرفته در طول یک دهه در این واحد تولیدی افزود: ابتدا کار را از زیرزمین یک خانه شروع کردیم و به تدریج، توانستیم آن را به یک شرکت دانش بنیان پویا و بالنده تبدیل کنیم، خوشبختانه امروزه توانسته ایم دستگاه های مختلف مورد نیاز در صنایع گوناگون را در داخل کشور بومی سازی کنیم.

صدر قاینی با اشاره به تحقیقات صورت گرفته در این شرکت دانش بنیان ادامه داد: دستگاه های مختلف اتوماتیک CNC در صنعت شیشه پیش از این از کشور های مانند آلمان و ترکیه وارد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14دستگاه صنعت شیشه و بلور ایران ساخت شد

14دستگاه صنعت شیشه و بلور ایران ساخت شد