مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-09سياسي

محدودیت ‎های کرونایی ایام عید سعید فطر در فارس


جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای استان فارس با اشاره به اینکه تنها یک شهرستان در این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، محدودیت های مربوط به ایام عید سعید فطر را تشریح کرد.

- عبدالرضا قاسم پور، 19 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران گفت: به حمدالله و با همکاری مردم شاهد تغییر رنگ بندی وضعیت شیوع کرونا در استان فارس هستیم به طوری که هم اکنون تنها شهرستان قیر و کارزین در استان فارس در وضعیت قرمز قرار دارد و سایر شهرستان ها یا در وضعیت نارنجی یا زرد قرار دارند.

قاسم پور با بیان اینکه 6 شهرستان زرین دشت، گراش، خنج، فراشبند، سروستان و پاسارگاد در وضعیت زرد به سر می برند، از تمدید محدودیت ها برابر مصوبات جدید ستاد ملی و استانی کرونا در بخش های مختلف خبر داد و گفت: در شهرهای قرمز تنها اصناف گروه یک می توانند فعال باشند اما اکنون گروه هم مجوز فعالیت دارند و در نارنجی هم اصناف گروه یک و دو و در وضعیت زرد هم اصناف گروه سه اجازه فعالیت دارند اما اصناف گروه 4 در هر وضعیتی باید تعطیل باشند.

جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای استان فارس با تاکید براینکه هیچ یک از شهرستان های فارس در وضعیت آبی و سفید قرار ندارند، گفت: محدودیت های تردد خودرویی شبانه همچنان برقرار بوده و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی هم با پلاک غیربومی ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ‎های کرونایی ایام عید سعید فطر در فارس

محدودیت ‎های کرونایی ایام عید سعید فطر در فارس