مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-09پزشكي

آغاز واکسیناسیون سالمندان شهرستان دنا


واکسیناسیون سالمندان با حضور فرماندار دنا و رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا به همراه پریسایی رییس شبکه بهداشت ودرمان دنا از روند واکسیناسیون سالمندان دنا بازدید کردند.

فرماندار دنا درحاشیه این بازدید به خبرنگار فارس گفت: پیرو تصمیمات ستاد ملی کرونا همزمان با سراسر کشور این طرح آغاز گردیده است.

پناهی با اشاره به وضعیت نگران کننده بیماری کرونا گفت: همزمان با زلزله و حضور همه اقشار و گروهها از نقاط مختلف کشور در این شهرستان شاهد روند صعودی شیوع این ویروس بودیم که باعث از دست رفتن عده ای شد لذا اگر وضعیت این بیماری با همراهی و مشارکت همه دستگاهها و شهروندان مدیریت نمی شد فاجعه انسانی در این شهرستان به وقوع می پیوست.

رییس شورای سلامت دنا گفت: مردم دنا در 14 ماه گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی و با صبر و حوصله و با قطع صله رحم با کمترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و فوتی ها وضعیت خوبی را رقم زدند.

رییس ستاد مدیریت بحران دنا در ادامه گفت: از حوادث دیگر وقوع زلزله بهمن 99 بود که آمار کرونا را 4برابر کرد اما خوشبختانه بهتر از گذشته با برنامه ریزی بهتر شرایط از سیر صعودی به نزولی رسید و اگر با همین شرایط پیش برویم به زودی به شهرستان با وضعیت آبی تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون سالمندان شهرستان دنا

آغاز واکسیناسیون سالمندان شهرستان دنا