مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-09سياسي

نبض دوباره امید برای راه اندازی یک واحد تولیدی


یک واحد تولیدی نوپا که سال 95 در شهرک صنعتی شیراز راه اندازی شد، به دلیل اعمال تحریم ها و کمبود نقدینگی یک سال بیشتر دوام نیاورد اما با پیگیری های لازم روزنه امید برای بازگشایی دوباره این واحد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، توجه به تولید و رفع موانع از سر راه تولیدکننده سال های طولانی است که به عنوان اولویت کشور از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است.

تولیدی که اگر آنگونه که باید رونق یابد بدون شک مشکل بیکاری در کشور مرتفع خواهد شد و اقتصاد قوی مهم ترین نتیجه آن خواهد بود.

مساله ای که علی رغم تاکیدات بسیار گاهی مورد غفلت و بی توجهی قرار می گیرد.

ایجاد کارگروه های رفع موانع تولید در استان ها و همچنین ورود دستگاه قضا به بحث رفع گره واحدهای تولیدی اقدامی است که تا حدی توانسته مشکلات این واحدها را برطرف کند.

خبرگزاری فارس در راستای کمک به حل این مشکل هر هفته یکی از واحدهای تولیدی را معرفی می کند که به دلیل بروز مشکلات مختلف از تولید بازمانده یا با ورود دستگاه قضا، کارگروه رفع موانع تولید و یا جهاد سازندگی دوباره به چرخه تولید بازگشته اند.

سوژه امروز یک واحد تولیدی نوپا است که در سال 95 راه اندازی شد اما متاسفانه به دلیل وجود مشکلات بسیار یک سالی بیشتر دوام نیاورد و در سال 96 تعطیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض دوباره امید برای راه اندازی یک واحد تولیدی

نبض دوباره امید برای راه اندازی یک واحد تولیدی