مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-09سياسي

اعلام شرایط جدید نمونه برداری از حیات وحش


مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی گفت: هرگونه نمونه برداری از حیات وحش کشور بدون اخذ مجوز ممنوع و لازم است که نمونه های تیپ به دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی تحویل داده شود.

- مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی گفت: هرگونه نمونه برداری از حیات وحش کشور بدون اخذ مجوز ممنوع و لازم است که نمونه های تیپ به دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی تحویل داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد مدادی خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت قانونی دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی به استناد قوانین بالا دستی در خصوص جمع آوری و نگهداری از اجزای تنوع زیستی کشور و به منظور نظارت بر نمونه برداری از حیات وحش کشور که مدیریت و حفاظت آن بر عهده سازمان متبوع است، بخشنامه جامعی در این خصوص تهیه و توسط معاونت محیط زیست طبیعی وتنوع زیستی ابلاغ شد.

مدادی تصریح کرد: در این بخشنامه به ممنوعیت هر گونه نمونه برداری از حیات وحش کشور بدون اخذ مجوز که قبلا نیز جاری بوده، تاکید شده است.

از جمله مفاد مهم این بخشنامه الزام تحویل نمونه های تیپ گونه ها و تاکسون های توصیف شده به دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی است.

وی با اشاره به این که متاسفانه پیش از این در بخش جمع آوری و نگهداری نمونه های تیپ حیات وحش کشور که از الزامات عنوان موزه ملی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط جدید نمونه برداری از حیات وحش

اعلام شرایط جدید نمونه برداری از حیات وحش