مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-09اقتصادي

رفع مشکل آبرسانی 8 روستای نهاوند


مشکل آب شرب هشت روستای شهرستان نهاوند با مشارکت یکی از خیرین و اعتبارات آبفای شهرستان برطرف می شود.

- علی هاشم ده پهلوان امروز در گفت وگو با فارس در نهاوند اظهار کرد: بنا به تماس های مکرر اهالی روستاهای چولک اصلی، چولک قپانوری، زرامین علیا،  سعد وقاص، محمدیه سفلی، محمدیه علیا، راوند سفلی و راوند علیا مبنی بر وجود مشکلات در بخش آب شرب روستایی، این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس برآوردهای صورت گرفته میزان اعتبار لازم برای نوسازی مخازن آب و همچنین تعویض انشعابات فرسوده 3 میلیارد و 100 میلیون تومان است که بخشی از آن از سوی خیر و مابقی نیز از اعتبارات آبفای شهرستان تامین خواهد شد.

مدیر آبفای شهرستان نهاوند با اشاره به تنظیم قرار داد برای شروع پروژه گفت: طی هماهنگی ها قراردادی با حضور نماینده شهرستان، ابراهیمی خیر آبرسان و مدیریت آبفای شهرستان به امضا رسید که بر اساس آن  یک میلیارد و 250 میلیون تومان آن از سوی خیر آبرسان تعهد و یک میلیارد و 850 میلیون تومان نیز از منابع آبفای شهرستان تامین شود.

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای طرح های آبرسانی در روستاهای یاد شده چهار ماه تعیین شده است اضافه کرد: به منظور اجرای عملیات اجرایی آبرسانی و رفع مشکلات آب شرب در روستاهای نهاوند مقرر شد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل آبرسانی 8 روستای نهاوند

رفع مشکل آبرسانی 8 روستای نهاوند