مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-09اقتصادي

آغاز برداشت زردآلو و آلوچه از باغات مجتمع تلاش در ابرکوه


مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان یزد گفت: برداشت از باغات زردآلو و آلوچه مجتمع تلاش شهرستان ابرکوه از اواسط اردیبهشت ماه امسال آغاز و تا اواخر خرداد ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان، عزیزاله سیفی در این خصوص اظهار کرد: از این میزان سطح باغات با متوسط عملکرد 1.

7 تن، در مجموع بیش از 12.

5 تن محصول تولید شده است که به دلیل وقوع طوفان شدید پنج روزه با سرعت 92 کیلومتر در ثانیه و پدیده سرمازدگی، به باغات زردآلو و آلوچه منطقه خسارات زیادی وارد که منجر به کاهش عملکرد در واحد سطح گردیده است.

وی با اشاره به ظرفیت خوب محصولات کشاورزی استان، افزود: برداشت این محصولات از اواسط اردیبهشت ماه شروع شده و تا اواخر خرداد ادامه دارد.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان یزد، ارقام ممک، کتابی، تخم گردی، فلکه ای و خیاری را از ارقام مرغوب زردآلو و ارقام اصفهانی و کرجی را از ارقام مرغوب آلوچه در مجتمع تلاش ابرکوه دانست و گفت: زمین های مساعد و توان کشاورزان در بخش تولیدات زراعی و باغی، شهرستان ابرکوه را به یکی از قطب های کشاورزی استان یزد تبدیل کرده است.

 مزرعه تلاش یکی از مراکزی است که به طور ویژه به اشتغال زندانیان تعلق یافته و هرساله کمک های قابل ملاحظه ای به زندانیان شاغل و خانواده هایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت زردآلو و آلوچه از باغات مجتمع تلاش در ابرکوه

آغاز برداشت زردآلو و آلوچه از باغات مجتمع تلاش در ابرکوه