مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-09سياسي

اندوخته یک عمر زندگی؛ روی آب/ مسؤولان برای جبران خسارت های سیل چه می کنند؟


بارندگی های اخیر در استان سمنان خسارت های زیربنایی فراوانی را به برخی مناطق این استان وارد کرده است و مردم امروز خواستار جبران خسارت های ناشی از سیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، وقوع سیلاب اخیر در روستاهای غرب و شرق استان سمنان علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای مردم، خسارات مالی فراوانی به ویژه در بخش کشاورزی و دامداری به همراه داشته است.

این امر، آسیب دیدگان از این سیلاب را با نگرانی هایی همراه کرده است که آیا این خسارت ها جبران می شوند یا خیر و مسؤولان امر عزمی در جبران خسارت ها دارند؟ مسؤولان به داد مردم بنه کوه برسند حجت الاسلام سیدعلیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار با اشاره به سیل اخیر در روستای بنه کوه گرمسار گفت: مسؤولان هر چه زودتر به کمک مردم سیل زده این منطقه برسند.

وی اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل اخیر در روستای بنه کوه گرمسار اگر مسؤولان استان و شهرستان زودتر به کمک مردم نشتابند و فکری برای جبران خسارت مردم نداشته باشند این خسارت ها دو برابر می شود و باقی مانده محصول و اموال مردم نیز از بین می رود.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه مردم ساکن در بنه کوه خسارت های بسیار سنگینی از سیل چند روز گذشته در این منطقه دیده اند، افزود: بازدیدی از این منطقه داشتم که واقعاً متأثر شدم؛ اوضاع بسیار ناراحت کننده بود؛ مردمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندوخته یک عمر زندگی؛ روی آب/ مسؤولان برای جبران خسارت های سیل چه می کنند؟

اندوخته یک عمر زندگی؛ روی آب/ مسؤولان برای جبران خسارت های سیل چه می کنند؟