مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-09اقتصادي

ایلام سبز شد


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از پایان عملیات گازرسانی به شهرستان ایلام خبر داد و گفت: شهرستان ایلام از نظر مصرف انرژی بعنوان چهارمین شهرستان استان، - به جمع مناطق سبز پیوست.

عباس شمس اللهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان ایلام 100 درصد است، اظهار کرد: دو شهر و 34 روستای شهرستان ایلام به طور 100 درصد گازرسانی شده است.

وی با بیان اینکه کار گازرسانی به شهرستان ایلام به عنوان اولین شهر استان از سال 86 آغاز و با گسترش شبکه گاز در حوزه شهر و روستاهای این شهرستان، خدمات گازرسانی به اتمام رسید، ادامه داد: در این شهرستان تاکنون نزدیک به 79 هزار مشترک جذب، 38 هزار انشعاب نصب و 787 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه و نیز 90 کیلومتر خط انتقال اجرا و 45 ایستگاه گاز CGS و TBS احداث شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در راستای حمایت از بخش صنعتی از ابتدای عملیات گازرسانی در شهرستان ایلام تاکنون 207 واحد صنعتی و تولیدی گازدار شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه حدود 68 هزار از مشترکین شهرستان ایلام را مشترکین شهری و 11 هزار را مشترکین روستایی تشکیل می دهند، خدمات رسانی الکترونیکی و غیرحضوری به مشترکین استان را در شرایط کرونایی جامعه از نقاط قوت شرکت گاز عنوان و تصریح کرد: تمام خدمات شرکت گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام سبز شد

ایلام سبز شد