مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-09اقتصادي

شرکت رسا تجارت نوین 4200 میلیارد تومان به شهرداری بدهی دارد


بر اساس تحقیق و تفحص به عمل آمده از سوی شورای شهر میزان بدهی شرکت رسا تجارت نوین 4200 میلیارد تومان است که شهرداری تهران باید هر چه سریع تر در این خصوص پیگیری به عمل آورده تا این بدهی وصول شود.

- شرکت "رسا تجارت نوین" 4200 میلیارد تومان به شهرداری بدهی دارد رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس تحقیق و تفحص به عمل آمده از سوی شورای شهر میزان بدهی شرکت" رسا تجارت نوین" 4200 میلیارد تومان است که شهرداری تهران باید هر چه سریع تر در این خصوص پیگیری به عمل آورده تا این بدهی وصول شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی در پایان دویست و نود و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران گفت: ادامه رسیدگی به حسابرسی سازمان املاک در سال 94 که مورد تصویب قرار گرفت و ابلاغ نیز خواهد شد یکی از دستورهای این جلسه بود.

در ادامه نتیجه یکی از مصوبات شورا در خصوص تحقیق و تفحص در موردتفاهم نامه و قراردادهای شهرداری با بنیاد تعاون سپاه برای تأمین مالی و قراردادهایی که با شرکت رسا تجارت نوین و شرکت رسا تجارت الماس در شهرداری انجام شده بود، موردبررسی قرار گرفت.

وی افزود: از سوی این تشکیلات بدهی هایی به شهرداری تهران موجود بوده که می بایست پرداخت می شد و تابه حال هم پرداخت نشده است، لذا در گزارشی که در این خصوص تهیه شده بود موارد غیرقانونی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت رسا تجارت نوین 4200 میلیارد تومان به شهرداری بدهی دارد

شرکت رسا تجارت نوین 4200 میلیارد تومان به شهرداری بدهی دارد