مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-09حوادث

باند موریانه های جنگل در گلستان متلاشی شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان از انهدام باند سازمان یافته قاچاق چوب و دستگیری 10 متهم در این راستا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عباسعلی پهلوانی نسب بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: مقابله با قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی، یکی از اولویت های مهم پلیس در سال جاری است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان گفت: در همین راستا، طی روزهای اخیر و پس از مدت ها کار اطلاعاتی و شبانه روزی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی موفق شدند یکی از بزرگترین باندهای سازمان یافته قاچاق چوب در غرب استان را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی هدفمند، اعضای اصلی این باند حین جابجایی 15 تن چوب قاچاق در کردکوی دستگیر و سه دستگاه خودرو سبک و سنگین هم در این عملیات توقیف شد.

پهلوانی نسب با بیان اینکه ارزش این مقدار چوب قاچاق برابر اعلام کارشناسان یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون 10 نفر از اعضای این باند قاچاق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی گفت: اعضای این باند، برای حمل چوب های قاچاق از خودروهای مختلف و حتی حیوانات اهلی استفاده و پس از دپوی آنها در محل هایی از قبل تعیین شده اقدام به انتقال چوب ها به همدان و تهران می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند موریانه های جنگل در گلستان متلاشی شد

باند موریانه های جنگل در گلستان متلاشی شد