مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-09بين الملل

ترامپ از بیم ترور پامپئو و برایان هوک 15 میلیون پوند برای محافظت از آنها در نظر گرفت


بر اساس گزارشی، دست داشتن مایک پامپئو، وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی سبب شده که او اکنون با خطر بالقوه حمله انتقام جویانه مواجه باشد و ترامپ هم از بیم همین موضوع مبلغ هنگفتی را برای حفاظت از او در نظر گرفت.

- بر اساس گزارشی، دست داشتن مایک پامپئو، وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی سبب شده که او اکنون با خطر بالقوه حمله انتقام جویانه مواجه باشد و ترامپ هم از بیم همین موضوع مبلغ هنگفتی را برای حفاظت از او در نظر گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیلی میل، بر اساس گزارشی جدید، ترامپ آنقدر نگران امنیت جانی پامپئو و برایان هوک، فرستاده ارشد وزارت خارجه او در امور ایران و ترور آنها بعد از کنار رفتن از وزارت خارجه بوده که در آخرین روزهای کارش در کاخ سفید 15 میلیون پوند بودجه برای محافظت از آنها در نظر گرفت.

طبق این گزارش، پامپئو بحث بر سر ترور را زمانی که در ژانویه 2017 مدیر سازمان سیا شد، شروع کرد.

این دسیسه بر اساس گزارشها در سالهای 2018 و 2019 به دنبال خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام با ایران و کشته شدن یک مقاطعه کار آمریکایی در عراق تشدید شد و در ادامه ترامپ به اجرایش چراغ سبز نشان داد، چون میخواست در کمپینش برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری روی آن مانور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ از بیم ترور پامپئو و برایان هوک 15 میلیون پوند برای محافظت از آنها در نظر گرفت

ترامپ از بیم ترور پامپئو و برایان هوک 15 میلیون پوند برای محافظت از آنها در نظر گرفت