مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-09اقتصادي

ارتقاء زیرساخت های گردشگری فیروزکوه/تسریع فعالیت مجدد شرکت ارج


استاندار تهران با اشاره به بازگشایی فعالیت پروژه سیب لند از ارتقا زیرساخت های گردشگری فیروزکوه خبر داد و گفت: فعالیت مجدد شرکت ارج تسریع خواهد شد.

- استاندار تهران با اشاره به بازگشایی فعالیت پروژه سیب لند از ارتقا زیرساخت های گردشگری فیروزکوه خبر داد و گفت: فعالیت مجدد شرکت ارج تسریع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری استان تهران با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت پروژه سیب لند در دادگاه گفت: طبق اعلام دادگاه رفع توقیف از پروژه انجام شده و آغاز فعالیت پروژه بلامانع است.

جهاد کشاورزی با توجه به موافقتنامه اصولی نسبت به تمدید اجاره اقدام کند و منابع طبیعی نیز نسبت به تعیین تکلیف مسیر عبور تله کابین اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به ضرورت مساعدت و همکاری جهت فعالیت سرمایه گذاران این پروژه تصریح کرد: در مورد ابهاماتی که در مورد این پروژه وجود دارد نیز در قالب کمیته ای از حوزه های مربوطه مشکلات بررسی و پیگیری شود.

با توجه به ضعف زیرساخت های اشتغال و گردشگردی در شهرستان فیروزکوه فعالیت این پروژه ضمن ارتقا زیرساخت های گردشگری به اشتغال جوانان این شهرستان کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء زیرساخت های گردشگری فیروزکوه/تسریع فعالیت مجدد شرکت ارج

ارتقاء زیرساخت های گردشگری فیروزکوه/تسریع فعالیت مجدد شرکت ارج