مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-09سياسي

رییسی: رشادت همدان در پشتیبانی از دفاع مقدس شاخص بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله ابراهیم رییسی دقایقی پیش در بدو ورود به همدان با ابراز خرسندی از حضور در دیار 8 هزار شهید استان همدان اظهار کرد: ابتدا از مردم و مسوولان استان عذرخواهی می کنم که سفر بنده به همدان به دلیل شرایطی کرونایی با تاخیر انجام شد.

وی با بیان اینکه این بار با اعلام ستاد مدیریت کرونا شرایط برای حضور برای همدان میسر شد و در حال حاضر بنده در خدمت مردم استان هستم، در ادامه مراتب سلام و ارادت خود را به خانواده شهدا و جانبازان و مردم استان اعلام کرد و گفت: تاریخ روشن استان همدان تمدنی است و تمدن اسلامی در این استان رقم خورده است.

رییس قوه قضاییه با اشاره به رشادت های بی بدیل مردم استان در جریان دفاع مقدس گفت: نقش این استان در دفاع از کشور در جریان جنگ تحمیلی بسیار شاخص و کم نظیر است که ما قدردان مردم این خطه هستیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم این سفر به استان همدان و شهرستان ها در حوزه قضایی پرثمر باشد و علاوه بر گزارش هیات 25 نفره، دیدارهایی نیز در وضعیت مناسب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دوست داشتم با مردم همدان به خاطر علاقه ای که به آنها دارم از نزدیک دیدار داشته باشم اما به خاطر ممنوعیت اجتماع و وضعیت کرونایی مقدور نیست تصریح کرد: علاقه من به همدان و مردم آن به اوایل انقلاب اسلامی برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: رشادت همدان در پشتیبانی از دفاع مقدس شاخص بود

رییسی: رشادت همدان در پشتیبانی از دفاع مقدس شاخص بود