مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-09اقتصادي

راه اندازی بخش پزشکی هسته ای در مهرانه زنجان


به زودی بخش پزشکی هسته ای کلینیک مهرانه برای ارائه خدمت به بیماران مبتلا به سرطان راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیر کلینیک مهرانه زنجان گفت: به زودی بخش پزشکی هسته ای کلینیک مهرانه برای ارائه خدمت به بیماران مبتلا به سرطان راه اندازی خواهد شد.

جواد گران مایه ظهر امروز (19 اردیبهشت ماه) در نشست خبری که در محل انجمن خیریه مهرانه برگزار شد، از خریداری دستگاه پت اسکن در استان زنجان توسط انجمن خیریه مهرانه پس از چهار سال تلاش خبر داد و اظهار کرد: دستگاه فوق پیشرفته تشخیص سرطان پت اسکن با هزینه 12 میلیارد تومان توسط انجمن خیریه مهرانه خریداری شده است و این دستگاه در شهرهای بزرگی مانند تهران، مشهد، کرج و غیره بود که با تلاش چهار ساله مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مهرانه، این افتخار نصیب زنجان شده است و تا شش ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه خرید دستگاه پت اسکن با ارز دولتی انجام شد و اگر با ارز آزاد خریداری می شد، هزینه آن به بیش از 70 میلیارد تومان می رسید، افزود: گفتنی است تهیه این دستگاه کمک شایانی به تشخیص دقیق و به موقع سرطان می کند.

این مسئول از راه اندازی بخش پزشکی هسته ای در کلینیک مهرانه خبر داد و تصریح کرد: بخش پزشکی هسته ای در کلینیک مهرانه به مساحت 1200 مترمربع احداث می شود که تاکنون 90 درصد پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش پزشکی هسته ای در مهرانه زنجان

راه اندازی بخش پزشکی هسته ای در مهرانه زنجان