مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-09سياسي

تحقق رؤیای شفافیت در آخرین ماه های شورای پنجم شهر تبریز


دویست و چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر تبریز بعد از چند هفته که به صورت مجازی برگزار شد، این هفته با حضور رییس و اعضای شورای شهر در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

- شهرام دبیری، رییس شورای شهر تبریز در سخنان پیش از دستور با اشاره به عملکرد شورای پنجم گفت: واقعیت این است که مردم از عملکرد ما اطلاع ندارند و باید اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری از تخلفات گفته شود.

وی افزود: سامانه ی شفافیت به صورت آزمایشی در شهرداری راه اندازی شده است که کمیسیون تحقیق و نظارت درحال بررسی این موضوع است که باید تا پایان شورا بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه وجود فساد در مدیریت شهری کیفیت حکمرانی را از بین خواهد برد، افزود: یکی از عوامل کاهش فساد شفاف سازی است و هدف، شفاف سازی سازمانی، اطلاعاتی و اداری است تا مردم با نظارت بر عملکرد مدیریت شهری از جزییات مطلع باشند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: شهروندان باید در تصمیم گیری های عمرانی، فضای سبز و مدیریتی نقش داشته باشند و ارائه ی اطلاعات شفاف و کامل بر مردم موجب ارتقاع بهره وری نیز خواهد شد.

وی تاکید کرد: کمیته ی شفافیت که کمیسیون تحقیق و نظارت آن را بررسی می کند، تشکیل خواهد شد و این کمیته طراحی و پیاده سازی سیاست های شفافیت را برعهده خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رؤیای شفافیت در آخرین ماه های شورای پنجم شهر تبریز

تحقق رؤیای شفافیت در آخرین ماه های شورای پنجم شهر تبریز