مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-09اقتصادي

17 مقصد اصلی صادرات کالاهای ایرانی


رییس سازمان توسعه تجارت می گوید به زودی در دیداری میان صادرکنندگان و فعالان اقتصادی و وزیر صنعت، معدن و تجارت، اصلی ترین اولویت های صادراتی کشور مرور خواهد شد.

- رییس سازمان توسعه تجارت می گوید به زودی در دیداری میان صادرکنندگان و فعالان اقتصادی و وزیر صنعت، معدن و تجارت، اصلی ترین اولویت های صادراتی کشور مرور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که با توجه به نامشخص بودن سرنوشت تحریم ها، هنوز معلوم نیست دولت دوازدهم تجارت و صادرات را چگونه به دولت واگذار خواهند کرد به نظر می رسد در هفته های پایانی فعالیت دولت، رزم حسینی، وزیر صمت قصد دریافت گزارشی از آخرین وضعیت صادراتی کشور در سال 1400 دارد و البته مقاصد اصلی صادراتی کالاهای ایرانی نیز بار دیگر بررسی خواهد شد.

حمید زادبوم – رییس سازمان توسعه تجارت – در این زمینه گفته: در این نشست علاوه بر بررسی تحولات جدید در نحوه ایفای ارزی صادرکنندگان، به بررسی ظرفیت کشورهای هدف صادراتی شامل 15 کشور همسایه و دو کشور چین و هند جهت صادرات کالاهای ایرانی پرداخته خواهد شد.

وی افزود: در این نشست قرار است ضمن بررسی ظرفیت های توسعه ای صادرات بر اساس گروه های کالایی و گزارش دهی مسئولان دستگاه های مسئول مختلف، آسیب شناسی دقیقی نیز از این بخش صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 مقصد اصلی صادرات کالاهای ایرانی

17 مقصد اصلی صادرات کالاهای ایرانی