مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-09پزشكي

تسویه مطالبات پزشکان بخش خصوصی همدان در ابتدای سال 1400


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از تسویه مطالبات پزشکان بخش خصوصی استان در ابتدای سال 1400 خبر داد.

- دکتر سعید فرجی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیک فوایدی به دنبال داشته که اکثر پزشکان بخش خصوصی آنها را لمس کرده اند، افزود: برای نخستین بار در سازمان بیمه سلامت بلافاصله پس از شروع سال جدید مطالبات اسناد اسفندماه مطب های بخش خصوصی پرداخت شد و عملا در سال جدید بدهی به آنها نداشتیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به اینکه برای نخستین بار مطالبات نسخ بهمن ماه داروخانه ها پرداخت شده است، اظهار کرد: با وجود اینکه اسناد نسخ دستی اسفندماه ارسال نشده بود، مطالبات بهمن ماه پرداخت شد و این بی سابقه بود.

وی با بیان اینکه برای پرداخت مطالبات اسفندماه داروخانه ها و فروردین ماه پزشکان اعتبار موجود است و چند روز آینده پرداخت خواهد شد، ادامه داد: بدهی ما به داروخانه ها و سایر پاراکلینیک ها در بخش الکترونیکی حداکثر یک ماه است و تقریبا به روز هستیم.

فرجی با اشاره به اینکه صحبت هایی بود که مطالبات به صورت هفتگی پرداخت شود اما به نظر می رسد پزشکان مایلند ماهیانه مطالبات را دریافت کنند و ما هم پیگیر هستیم طی چند روز بعد از اتمام ماه آن را پرداخت کنیم، افزود: حجم پرداخت مطالبات داروخانه ها و سایر مراکز پاراکلینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه مطالبات پزشکان بخش خصوصی همدان در ابتدای سال 1400

تسویه مطالبات پزشکان بخش خصوصی همدان در ابتدای سال 1400