مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-09اقتصادي

لزوم افزایش مشارکت شهروندان برای اهداء خون در هفته پایانی ماه رمضان


مدیرکل انتقال خون استان یزد با گرامیداشت ماه رمضان گفت: علی رغم مشارکت خوب شهروندان در شب های قدر و در طول ماه مبارک، متاسفانه اهدای خون در هفته پایانی رمضان کاهش دارد.

- نقی تقوایی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که معمولا در ماه مبارک رمضان، میزان اهدای خون و ذخایر خونی کاهش پیدا می کند اظهار کرد: خوشبختانه مردم یزد مشارکت خوبی در این ایام داشتند اما لازم است که اهداکنندگان در این هفته پایانی اقدام به اهدای خون کنند.

وی با بیان این که مراکز اهدای خون استان در ماه مبارک رمضان در دو شیفت فعال است افزود: شیفت بعد از افطار از ساعت 18 عصر تا 23 آماده پذیرش همشهریان است و پاسخگوی مراجعان خواهد بود که انتظار است مشارکت خوب شهروندان را در این ایام پایانی ماه مبارک رمضان شاهد باشیم.

مدیرکل انتقال خون استان یزد با اشاره به شیوع موج چهارم بیماری کرونا و استمرار قانون منع تردد و عبور و مرور شبانه اضافه کرد: هماهنگی های لازم با ستاد مبارزه باکرونا و پلیس راهور برای حضور اهداکنندگان خون در ساعت منع تردد بعد از افطار انجام شده است تا خودروی اهداکنندگان مشمول جریمه منع تردد نشود.

تقوی ادامه داد: اداره کل انتقال خون استان فرم مشخصات اهداکنندکان خون و پلاک خودرو همچنین تاریخ و ساعت مراجعه فرد اهداکننده را به پلیس راهور اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش مشارکت شهروندان برای اهداء خون در هفته پایانی ماه رمضان

لزوم افزایش مشارکت شهروندان برای اهداء خون در هفته پایانی ماه رمضان