مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-09حوادث

1890 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد/ انهدام 5 باند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و 890 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و 5 باند منهدم شد.

- اظهار داشت: مبارزه با باندهای حرفه ای مواد مخدر ادامه دارد و با تلاش نیروها و دستگاه های مبارزه کننده تمام فضای استان بوشهر برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده است.

وی تصریح کرد: هیچ کارگاه تولید مواد مخدر شیشه در استان بوشهر گزارش نشده است و مواد مخدر ورودی به استان بوشهر از استان های هم جوار و شرق کشور است.

ترکمان منش اضافه کرد: 237 نفر معتادان متجاهر استان بوشهر در سال گذشته ساماندهی و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شده است.

استفاده از سگ های موادیاب در بنادر و گمرکات وی با تأکید به استمرار استفاده از سگ های موادیاب در بنادر و گمرکات گفت: با استقرار سگ های موادیاب در بنادر و گمرکات، فضای این مکان های تجاری برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: سال قبل 18 تن و 616 کیلوگرم انواع مخدر در استان بوشهر کشف شد که نسبت به سال ما قبل آن 22 درصد کاهش نشان می دهد.

وی از اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی نیروهای مبارزه کننده در بخش های پلیس مبارزه با مواد مخدر، مرزبانی، اطلاعات، سپاه امام صادق (ع) و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد و گفت: سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1890 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد/ انهدام 5 باند

1890 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد/ انهدام 5 باند