مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-09پزشكي

آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری


با شروع روند کاهشی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا کلیه شهرستان های چهارمحال و بختیاری از وضعیت قرمز خارج شدند و به جز شهرستان کوهرنگ و خانمیرزا که در وضعیت زرد قرار دارند سایر شهرستان ها نارنجی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، با شروع روند کاهشی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا کلیه شهرستان های چهارمحال و بختیاری از وضعیت قرمز خارج شدند.

گفتنی است در حال حاضر شهرستان کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد و شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان، بن، کیار، اردل، فارسان و سامان در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

واکسیناسیون افراد دارای بیماری زمینه ای از اواخر اردیبهشت و یا ابتدای خردادماه در استان آغاز می شود لازم به ذکر است از ابتدای شروع واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا در استان تعداد 20 هزار دُز واکسن به گروه های هدف تزریق شد که در فاز اول کادر بهداشت و درمان واکسینه شده اند و در فاز دوم واکیسناسیون افراد بالای 80 انجام شده و واکسیناسیون افراد بالای 75 سال نیز در حال انجام است، همچنین واکسیناسیون افراد دارای بیماری زمینه ای از اواخر اردیبهشت و یا ابتدای خردادماه در استان آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است مجید شیرانی در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: خوشبختانه بار ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان ها با کاهش 25 درصدی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری

آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری