مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-09اقتصادي

اعلام شروط مجلس برای بالابردن قیمت خودرو


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کمیسیون متبوعش در شرایط فعلی و تا تعیین تکلیف و تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس، با هر گونه افزایش قیمت خودرو مخالف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، حجت اله فیروزی درباره گلایه مردم از افزایش قیمت خودرو، گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس در شرایط فعلی و تا تعیین تکلیف و تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس، با هر گونه افزایش قیمت خودرو مخالف است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در طرح مجلس برای راستی آزمایی قیمت تمام شده خودرو، ساز و کار افشاء قیمت کل اقلام و قطعات مورد استفاده برای ساخت خودرو را پیش بینی کرده ایم بنابراین تا زمانی که این طرح تعیین تکلیف نشود و تصویری روشن از قیمت تمام شده هر خودرو برای مردم توسط خودروسازان ارائه نشود، کمیسیون صنایع و معادن با افزایش قیمت خودروهای تولید داخل مخالف است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به بهانه افزایش نرخ دلار و افزایش قیمت فولاد و مواد اولیه موردنیاز تولید قطعات خودرو، افزایش های متعددی در قیمت خودرو صورت گرفته است، ادامه داد: در سال جاری نرخ دلار کاهش چشمگیری داشته و اتفاق خاصی هم در سال جاری نیافتاده که موثر بر افزایش قیمت خودرو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شروط مجلس برای بالابردن قیمت خودرو

اعلام شروط مجلس برای بالابردن قیمت خودرو