مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-09پزشكي

بیش از 11 هزار کاشانی از خدمات طرح شهید سلیمانی بهره مند شدند


ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی با توجه به توافق نامه همکاری جمعیت هلال احمر با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در سال گذشته آغاز شد به بیش از 11 هزار کاشانی خدمات ارائه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سیدمنصور میرابوطالبی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران به اقدامات هلال احمر در مبارزه با کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی با توجه به توافق نامه همکاری جمعیت هلال احمر با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در سال گذشته آغاز شد به بیش از 11 هزار کاشانی خدمات ارائه دادند.

رییس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر و بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی درزمینهٔ کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی است که برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرای آن از سال 99 آغاز شد و هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مسؤولیت نظارت فنی و کارشناسی بر تیم های داوطلب بر عهده دانشگاه علوم پزشکی بوده و همه بازدیدها و نظارت های انجام شده توسط نیروهای داوطلب هلال احمر بدون مداخلات میدانی، حقوقی و قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 11 هزار کاشانی از خدمات طرح شهید سلیمانی بهره مند شدند

بیش از 11 هزار کاشانی از خدمات طرح شهید سلیمانی بهره مند شدند